Tillbaks...

Guuud vad jag är trött...!? Nyss hemkommen från Stockholm och Metallica (för Simon som inte visste ;) ) och anledningen till att jag ens sitter här är att jag slänger i mig en macka innan jag går och lägger mig då jag även är fruktansvärt hungrig. Och medans jag då gör detta förfasar jag mig över morgondagens schema... Upptäckte att jag har lite sovmorgon vilket ju är najjs, ända till 9.15, pff... men efter det har jag föreläsning till 11, möte mellan 11-12, föreläsning 12.15-14, labb mellan 14-18 och sedan skissen 18-21... Det är fanemig en tolvtimmarsdag!? Vet inte ens om jag kommer upp imorgon... Nästan så man inte skulle gå och lägga sig nu... Men avskyr ju att missa lektioner... x_x

Well, vi får se, nu skall jag iallafall tvätta bort sminket och krypa ner i sängen.
So long suckers


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: