Tittut.

Blev en snabb tur bort till resten av gänget för lite brännboll. Vilket i sig var en upplevelse då man fortfarande slog lika långt men det var helt fysiskt omöjligt att springa... I folkmun kallas detta fenomen grav träningsvärk. Benen samarbetade helt enkelt inte och när jag till sist tvingade dem valde att börja krampa härligt i protest. Och jag var inte den ende, flera som stapplade sig runt planen. :P Totalt utklassade blev vi också men det är en annan fråga. ;)
Drog strax efter att folk började grilla, matoset fick mig att bli lätt illamående.
Och har sovit sedan dess... Erik väckte mig nyss för att jag skulle få i mig någon mat så sitter här och mumsar cornflakes med mjölk och dricker juice. C-vitamin skall ju vara bra har jag hört. :P Känns dock som att juicen fräter i näsan... ni vet ungefär som kolsyra kan göra ibland? Bara det att... det inte finns någon kolsyra i juice... Hugger till gött i magen nu när jag käkar men beror nog mest på att jag inte käkat sen 12-13 idag. Halvsmart.

Skall fortsätta sova nu. NIghtynight


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: