Tunisien - jo man tackar...

Låg en okänd nyckel på vår dörrmatta när jag klev innanför dörren nyss. Jag fick för mig att någon snäll granne slängt in den då de hittat den utanför och trott att den var vår - varför de nu bara skulle anta att den var vår låter vi vara osagt. Efter ett samtal till E visade det sig dock att det är Jetens och Jennys nyckel... Vi skall tydligen vattna deras blommor medan de är i Tunisien... Varför inte tvärtom undrar jag...?

Just nu hade jag gett mycket för sol och varmare väder. Regnade friskt imorse och det ihop med kraftig blåst var ett vinnande koncept som slutade i genomblöta byxor och dyngsura skor och sockar. Som jag sedan suttit med i två härliga frusna timmar innan jag äntligen kunde gå hem och byta. Ain't life wonderful?


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: