Uppbokad...

Suck. Erik har Bös och Penti över på besök så just nu blockerar de mitt vardagsrum medan de spelar Guitar Hero, version Metallica... Vilket iof är najjs eftersom det är bra musik, men som vanligt vet jag inte riktigt vart jag skall ta vägen när det är folk här hemma. Visserligen sitter jag mest i köket och pluggar så spela roll... Enda jobbiga blir dock om de skall vara kvar hela kvällen tills de skall på bio (vilket inte är helt osannolikt) då jag hade planerat en myskväll i soffan med något gott att tugga på (INTE godis!) och en bra film...
Dessutom frågade Erik nu om jag kunde skjutsa ner dem till bion och sedan hämta... vilket ju stör min planering ännu mer då jag var sugen på ett glas vin till vad jag nu skall tugga på... Plus att jag är lite trött på att köra fram och tillbaka, gillar helt enkelt inte att köra med en massa folk i bilen. Punkt. Men självklart ställer jag upp och skjutsar dem om det behövs... Men blir ju så jäkla sent... närmare halv 12... suck.

Dessutom går material förbannat segt. Och tråkigt är det också. Grattis mig.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: