Uppdatering..:

Närmare beskrivning om kvällen + pics kommer imorgon (eller när jag orkar, hehe) men just nu vill jag bara säga:
1) Vi tappade bort Annica. Hon blev för full och när jag gick på toan hos Antonio och Anton och Sandra skulle ha koll på henne... försvann hon...? Efter mycket letande och velande fram och tillbaka hoppas och tror vi nu att hon är med Johnny. Förhoppnngsvis.
2) Bös är här. Han tänkte fortsätta traditionen att komma hem till Erik på natten vid campusfesten och dricka whiskey. De sitter nu ute i köket medan jag lagt beslag på datorn. Hoppas han inte blir allt för långvarig då jag gärna vill lägga mig snart...
Vill ni veta hur han tog sig hit btw? Han tog en svarttaxi från campus och tog springnota på den och för att komma in hit klättrade han upp på grannens balkong och på vägen bryter han sönder staketet hos grannen under... Han kommer sedan in i grannens lägenhet och de släpper ut honom och han ringer på hos oss... Mycket smidigt tillvägagångssätt måste jag säga. Istället för att ringa Erik så han kom och öppnade ytterdörren menar jag... Hoppas verkligen att vi slipper några efterverkningar pga det...

Nu skall jag dricka upp min varma koppen-soppa och tvätta bort sminket och sedan hoppas jag att jag har Erik för mig själv... Knappast troligt, men hoppet är det sista som överger människan. Pöss på er


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: