En liten livsgnista finns här allt...

Fått lite påtryckningar att visa att jag lever och då jag av naturen är en väldigt vänlig och givmild själ tänkte jag nu göra alla glada genom att tillgodose detta önskemål. Tanken var att göra det genom en bildkavalkad av sällan skådade mått då jag inte är så sugen på att skriva speciellt mycket. ;)

Börjar med grillningen och byxtryckardagen fööör... tre helger sedan...?









Och fortsätter sedan med helgen i Linköping hos Anna-raringen.










Såpp, nu vill jag se dina bilder Anna!? ;P Och gärna med ett tillhörande inlägg förstås. ;)

Och efter det har vi... den här helgen...?
Valborg skulle egentligen spenderats ihop med Sandra och lite av hennes folk plus en massa andra, i mitt huvud även E och hans polare. Well, tji fick jag. Eriks polare hade tydligen ingen lust att festa så när han fick en förfrågan från Alex och co där hemma om att komma hem och festa så var han på. Och då jag ville tillbringa dagen/kvällen med honom så valde även jag att följa med. En aning brådstörtat dock då det kom på tal en timme innan jag egentligen skulle bort till Sandra... En aning oschysst av mig också då jag lämnade Sandra i sticket (sry...) men förhoppningsvis funkade det ändå då hon trots allt kände fler som skulle komma...

Tanken var brännboll utanför polishuset i Trollhättan men när vi väl kom låg planen typ i skugga, snubbarna hade slått sönder alla bollar och ingen var längre speciellt sugen trots att vi tog med en extraboll... "Jävla synd" tyckte jag då jag hade sett fram emot att spela, "jävla tur" tyckte Erik som ändå inte ville spela utan bara supa... :P Kim fick samtal från flickvännen som kört på något rör vid en mack och nu satt fast så de flesta snubbarna stack dit för att hjälpa till, medan resten av oss drog hem till Ek där de andra sedan mötte upp. Jävla fin lägenhet han fått tag på... Perfekt läge och med stor ALTAN...!? Helnajjs.
Mindre helnajjs när E sedan blir dålig och vi istället för den planerade promenaden runt kvarteret hamnar på ett nattamatställe utan ytterkläder och det visar sig att resten av gänget stuckit från Ek där grejerna hänger kvar... Får skjuts hem av en gullig Karin så slipper gå hem i t-shirt iallafall. Alltid något. ;)

Då det var dunderfint väder nästa dag drog vi ut till Gullmarsfjorden/Ormesta och fiskade och solade. Gäller att passa på när man har möjlighet. ^^ Lite färg har man allt fått också, så kanske slipper vara likblek när sommaren kommer...? :P
Här kommer lite pics.

Alex gör sönder en ölburk så tvingas slurpa ur sidan istället...











Så... Det var väl allt sedan sist... :P
Skall iväg mot Stockholm vid tre så får väl snart börja med maten om vi skall hinna få i oss den innan vi drar. Vi får köpa med oss något på vägen innan vi åker eller hitta något att käka vid Globen dock för vi lär nog knappast klara oss resten av kvällen/natten... Plus det faktum att korvarna kostade skjortan sist, så käka på Globen är inte ett alternativ...

Hade egentligen velat tillbringa helgen i Stockholm med E som det var tänkt från början, men han fick mig att inse att pengarna inte riktigt finns just nu... Typiskt. Funderar på att ta någon helg nu i sommar eller något när man väl börjat få lite pengar igen, men vi får la se...

Dags att avrunda här iallafall innan ni somnar framför datorn.
Pöss hajj


Karin

Men guu vilka snygga toppar/linne/klänningar du och Anna har på er!! :D Pöss

Simon

Såja, bra att du vet vem det är som bestämmer när du ska blogga ;)



Låter som trevliga tider, njut av the summer!



Vad är detta, Stockholm??

Cecilia

Karin: Man tackar, rätt nöjd själv faktiskt, ovanligt med lite färg i min garderob om inte annat. ;P



Simon: Vad är detta? Har du missat att Metallica kommer tillbaka till Sverige idag? Eller tja, kom, de kanske redan är på väg härifrån nu vad vet jag... :P

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: