Mardrömsjobb...

Hade just världens mardröm... Men inte den typen som man blir rädd av utan mer bara... mörkrädd... Drömde att jag var och hälsade på på Hafstens camping och efter att ha hälsat på alla gamla trevlliga kollegor från förra året så fick jag träffa de nya jag skulle jobba med iår... Och det var typ 100 fjortisar av alla de slag. Fanns väl inte en jävel över 16 och alla var typ blåsta bimbos eller liknande. Fanns en hårdrockarbrud på även hon runt 16 och det enda hon gjorde var att tjöta om att hon hade mer piercingar i fejset än mig som bara hade två (var den andra kom ifrån eller skulle sitta vet jag inte riktigt...) och att hon kunde mer om hårdrock och band osv (vilket inte är så svårt för jag kan inte speciellt mycket :P ) Men just alla dessa totalkorkade blonderade brudar i korta kjolar som inte gjorde annat än pratade om sig själva och klagade på andra, inklusive mig, precis framför mig...?! Jag trodde jag skulle dö... Blotta tanken på att behöva jobba med dem en hel sommar gjorde mig galen. Ungefär då hoppade Sofie Karlsson fram som en räddande ängel, och tydligen skulle hon föreställa en gammal kollega fast hon aldrig jobbat där... Var kramkalas av härliga mått i pur glädje att jag skulle slippa bli ensam med resten av gänget.

Well, eftersom det här väl var mardrömsversionen av min sommar så kan det ju bara bli bättre, eller hur? Och riktigt såhär illa kan det ju inte bli, jag har ju redan träffat en av brudarna jag skall jobba med... hehe, och redan glömt hennes namn också... Julia...? Jag är helt hopplös med namn. Tacka gud för scheman så man kan plugga. ;)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: