Hehe, tönt är man...

Hehe, känner mig som en liten fjolla som håller på och bryter ihop över en liten förkylning, men jag håller på och krevera. Att jag inte har gnuggat bort ansiktet eller nyst upp inälvorna är nog bara ren tur, vi får se hur länge den håller i sig. Att jag dessutom har grym träningsvärk i magen gör ju bara nysattackerna så mycket trevligare. Och att jag inte nyser som en vettig människa typ två gånger, nehejdå, jag satsar på 20, lika bra att gå all in liksom, inga halvmesyrer här inte.
Jag har börjat fundera på om det istället för förkylning är min allergi som kommit tillbaka för att hälsa på, men huvudvärken och nästäppan/rinnsnuvan stämmer inte riktigt in i mönstret... Tuggat lite allergimedicin och tagit nässpray och ögondroppar för säkerhets skull dock. Kan ju inte skada liksom. :P

Sitter med energitekniken och går la sådär framåt... Sitter inte helt fast men inte fan går det fort. Kan helt enkelt inte koncentrera mig. Vart grymt sugen på godis hela dagen (hehe, blir lätt så när man tycker synd om sig själv ;P ) men hållt mig hittills... Speciellt då vi inte har något hemma. Tills jag kom på att jag faktiskt kan göra kokosbollar... :D Utan kokos dock för det har vi inte men funkar ju lika bra med pärlsocker... som vi har hemma av någon anledning...?


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: