Fullspäckad dag... ^^

Lagom trött just nu. Satt i skolan med energitekniken 9.30-12, sedan var det en sväng till Konsum innan jag drog hem och käkade lite snabbt innan jag mötte upp Sandra och Anton vid Aroy. Då de vart och grillat igår och imundigat tillhörande alkohol så var tydlingen ingen fit for fight att köra så jag sattes på den uppgiften. Intressant bil Sandra har, typ ingen existerande koppling alls... Och inget som helst motstånd i pedalerna... inte i nån av dem... :P
Destinationen var Skutberget där det solades och spelades en runda frisbeegolf. Gick runt på +4, med handikapp för att jag är brud och vi spelade med killar då, som Erik så snällt påpekade när jag mäkta stolt kom hem och berättade mitt resultat... Well, omräknat till det vanliga så bör jag ha fått +19, om jag minns alla hål rätt, och det är ju ivf ett nytt rekord för min del. :P

Suttit och pluggat tills typ nu, och det känns nog faktiskt rätt bra ändå (ta i trä) så länge han inte blandar in allt för mycket bar... Då kan det gå illa. Och så länge han inte tar allt för mycket på labbarna, för det var en trepoängare på förra tentan. Lite fult tycker jag när labbarna nu inte är obligatoriska... "Tänk på laborationen och gör egna antaganden" står det... Eh... jo, men det blir ju lätt...? Well, bara att hoppas på det bästa helt enkelt.

Älsklingen skall även opereras imorgon för sin polyp, vilket jag finner rättt nervöst även om det är ett väldigt enkelt ingrepp egentligen. Hade väl egentligen velat vara med, men är mitt under min tenta så bidde inte så. Nu gäller det bara att han inte har smittats av min förkylning (som äntligen är i avtågande - yatta!) för då får han inte opereras... o_O Vill ju ha tillbaka min gamla Erik, den glade pigge Erik som inte andades tungt som fan och snarkade genom hela nätterna... ;D

Nej, nu skall jag ta och räkna något mer exempel och sedan skall jag nog sova. Nej vänta, skall försöka få tag i mamma igen och gratta henne på mors dag, men SEN skall jag sova. :P

Meine mutter. ^^ Lova ya mum.

Pöss på er och godnatt



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: