Update med pics...!

Ok, här kommer på förfrågan lite (?) pics från lördagens bravader. Hade väl allt tänkt lägga ut dem ändå, men tjöt får allt att hända lite snabbare vettni. ;) Och kan ju lika gärna fixa det medan korven ligger i stekpannan... håller på och dö av hunger... Shit.











Det var dagen det... Från kvällen har jag TVÅ bilder på folk... :P

Sandra den grisen lämnade mig ensam med en stupfull Annica halva kvällen (hon och jag ensamma i en soffa, tjoho party) men resten av dagen/kvällen var grejjt. :P Vet inte om det var alkoholen som pratade eller vad det var men Annica konstaterade iallafall flera gånger om att jag hade en usel pojkvän och hon verkade dra slutsatsen att det håller på och ta slut...? Detta pga lite kommentarer han fäller under kvällen (Erik är kanske inte den smidigaste i käften som man känner iof...) men då jag faktiskt råkar gilla min pojkvän så hoppas jag att hon har fel. ;P Gissningsvis berodde dessa antikänslor på att hon och pojkvännen nyss gjort slut efter en evighet av bråk. Äntligen, säger vi.

Blev även några pussbilder på mig och E på vägen hem... :P Ni får den bästa. ;P


Nu hoppas jag verkligen att min korv är klar så att jag kan få i mig någon föda. Skulle egentligen haft energilabbar nu, men icke. Det vare sig orkas eller hinns med. Hur tänkte han när han lade in fyra (?!) labbar veckan innan tenta...? Som tur var är de inte obligatoriska och är ingen labbrapport som skall skrivas men ändock. Man hade velat hinna med allt.

Det som gör det extra knappt med tid är att det är grillning och brännboll ihop med Bamse och Linda ikväll... Vilket ju naturligtvis även det är frivilligt och får räknas som nöje, men lite roligt skall man la få ha? ;) Hade hoppats att Erik skulle hänka på då han är med i Bamse, men tji fick man. Får se hur jag gör om det nu börjar regna som det var sagt... Då är det kanske sådär kul...

Pöss hajj


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: