Tjupp...

Sitter och glor på andra semin till Eurovision... Var nog bättre låtar än förra veckan iallafall, men mycket skit finns det allt ändå... Denna är dock grejjt, dock har man ju hört den på radion en hel del, men bra är den likförbannat. :P



Även denna var en favorit...

Sedan var det la några fler som jag inte orkar leta reda på... ^^

Känns lite surt att jag missar själva finalen då det är grillning med övernattning hos Mysan i Deje lördag till söndag... Lär allt bli kul och Eurovision är la inget jag måste se oavsett, men lite kul hade det ändå vart... :P Inte för att jag hejjar på Sverige, för tyvärr, det gör jag nog faktiskt inte, gillar inte låten, men å andra sidan har jag inte gillat något vi skickat de senaste åren så varför skulle det vara annorlunda i år...? :P
Fast HADE jag vart hemma så hade jag väl fått sitta ensam ivf för finns inte en chans att jag får E att titta med mig... Har jag riktig, RIKTIG tur kan han sätta hörlurarna på sne och lyssna med ett halvt öra medan han sitter vid datorn... Meeen, det är ju inte riktigt samma sak som att ha någon att diskutera och hissa och dissa med...

Apropå Erik... så har jag kommit fram till att av veckans sju dagar så är han min - om jag har tur... (vilket jag inte har...) - tre kvällar medan han spenderar - minst... - fyra med WoW... Någon mer än jag som tycker att det är en smula felprioriterat...?

Btw, så avskyr jag de ryska programledarna... Hon är en lång, snygg (inte därför jag avskyr henne ;P ) modell eller något men hon ser så förbannat osäker ut hela tiden... Och han är en kort äcklig playboytyp (yes, avskyr honom mest) som håller på och grabbar tag i henne hela tiden...?! För att inte tala om att de suger på engelska och inte är det minsta roliga... Men allra sämst är nog snubben i green room... han uppfattar man ungefär vart 4e-5e ord av vad han säger... där har vi en som verkligen inte kan snacka engelska... Vad fan gör de i tv?! Man skall inte hålla i Eurovision om man inte kan engelska... faktiskt.

Oj, nu kom visst rösterna...? *kilar*


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: