Godmorgon

Vet ni vad som händer så här i slutet av maj...? Prepare to be surprised. Det haglar ute. HAGLAR. Ihop med ett härligt spöregn som smattrar mot rutorna fulländar detta min morgon. Erik försöker få låna mitt paraply men icke. Jag har sådär lust att gå till skolan i spöregn UTAN paraply. Sorry babe, men då du slarvat bort mitt andra får du klara dig utan. ;) Som han säger så KAN det ju visserligen ha slutat regna när jag skall iväg, men har ingen direkt lust att chansa.

Som ni kanske märker så har jag inte kommit iväg till skolan än och guuud vad lockande det är att stanna hemma, men är sista energilektionen idag plus att vi ska gå igenom resten av förra årets tenta på materialen och de svaren behöver jag...

Han blev sur... Allvarligt? Nå, jag är sjuk och det är mitt paraply och med största sannolikhet lär det regna sedan också, så sry, men jag tänker inte låna ut det. Han cyklar ju dessutom medan jag går, vilket betyder att jag har tre gånger så lång tid på mig att bli blöt och jag tänker fanemig inte sitta blöt i fyra timmar i skolan när jag redan är förkyld, så det så. Fuck, nu är min dag förstörd. Unge.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: