Yatta!!!

Mohahahah! Jag klarade energitentan!!! Vågade inte hämta ut den i skolan ihop med alla andra, då tydligen endast tre pers kuggat och jag tyckte det gått sådär på tentan... Gud vad hemskt att vara en av tre om inte klarade sig när större delen fick 4or... Men jag klarade mig! :D Som vanligt inte med några stora marginaler, men hey, just nu är jag lycklig över det lilla. :P Tycker jag fyllt min kvot av omtentor så nu kan allt gärna få gå vägen tycker jag... :P

Step om en två timmar. Kan bli intressant då min kropp fortfarande lider av världens träningsvärk från frisbeegolfen... Fattar inte hur man kunde träna så mycket, kändes ju mer som att man bara gick runt... Men uppenbarligen inte, träningsvärk i benen, vänster skinka (!?), höger arm, mage och shit min rygg... Känns att man lever minst sagt. Och bättre lär det la bli efter styrkan på steppen... ;)

Funderar på att göra någon god smoothie just nu... fast samtidigt är jag proppmätt efter spagetti och köttfärssåsen... NÅGON som kan tala om för mig hur man vet hur mycket spagetti man skall ha...?! Jag får det fan aldrig rätt... Jäkla tröttsamt att alltid ha för mycket eller för lite spagetti...

Bleach nu iaf... Pöss hajj


Karin

Hihii grattis till energitentan du! :D Skönt att slippa ha den hängande över sig!

Karin

Sv: Hehe klart du hör till min närhet även om det inte är geografikst, vilket de är jag syftar till... ;P Vill ha den nu, nu, nu... Glömde förstås att titta på bokia efter den idag så segt när man vet att man åker ner för 2 anledningar och glömer bort den ena... :S

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: