Yejj... :P

Var på promenix med Sandra tidigare och planen var att hoppa in i duschen och sedan börja laga mat när jag kom hem. Men så ringer älsklingen och förklarar att han är sugen på pizza... Och efter att ha hört det var jag ju lagom sugen på att ställa mig och steka pyttipanna menar jag... Så blev pizza framför TVn, mumma. Lite sugen på glass nu också... Känns jättebra med tanke på att vi just sett en dokumentär om en "extremt dödligt fet" kvinna på över 400 kg... Nåja, i jämförelse är det ju bara att konstatera att man är gött smal. ;P

Var ett jäkla pådrag när vi var ute och gick btw. En polisbil, en brandbil och en ambulans - alla med blåljus och sirener - körde förbi oss upp mot Kronoparken (sicken surprise...) och när vi väl kom till Kronoparkens centrum var de påväg därifrån ihop med ytterligare en polisbil. Då ljusen och sirenerna var av så gissar vi att det var falskalarm eller iaf inget speciellt farligt. Men gud vad nyfiken jag är... Well, curiosity killed the cat som man säger... :P Eller hur fan det nu stavas. :P

Just nu sitter Erik här bredvid och spelar poker över nätet och då han gjort några dåliga beslut och gått all in och förlorat så är hans humör på topp så tänkte dra mig tillbaka till vardagsrummet en stund...

Pöss hajj


Sara

Ha ha... att killar blir så upprörda över lite poker ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: