Kluven...

Jag sitter här och är arg, ledsen, förvirrad, trött och irriterad (och HUNGRIG!), allt på en gång och allt på grund av en förbannat löjlig liten sak. Hade tänkt skriva av mig här men insåg att jag bara skulle ångra mig när det med all säkerhet skulle kastas i mitt ansikte vid ett senare tillfälle, så jag låter bli.

Hur gör man för att få slut på ett onödigt gräl som man inte riktigt vet hur det startade, men där man inte vill be om ursäkt för att man inte tycker att man gjort något fel? Det här är ju bara irriterande.


Simon

Ja hjälp... det där påminner mig om något som inträffade sommaren/hösten/vintern 2006... Men som med tiden ordnade upp sig.



Vad du pratar om i det här fallet vet jag inte, så svårt att ge något tips. Men försök att se saken ur den andres synvinkel och förstå varför de har den åsikten de har. Kanske hjälper, vad vet jag. Värt ett försök.



I all ödmjukhet,



Simon

Simon

Ja hjälp... det där påminner mig om något som inträffade sommaren/hösten/vintern 2006... Men som med tiden ordnade upp sig.



Vad du pratar om i det här fallet vet jag inte, så svårt att ge något tips. Men försök att se saken ur den andres synvinkel och förstå varför de har den åsikten de har. Kanske hjälper, vad vet jag. Värt ett försök.



I all ödmjukhet,



Simon

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: