Picsen from tha party!

Sitter här och funderar på om jag skall trycka i mig den kvarvarande halvan av pizzan jag beställde tidigare idag eller om jag skall spara den då jag egentligen inte är speciellt sugen atm... Dumt att slösa bort en god pizza om man inte är sugen på den right? :P Istället sitter jag och mumsar godis. ;P

Var iväg och spelade lite frisbeegolf med Helena och Sandra. Gick väl sådär kan man väl säga... Fick väl med mig ett poäng från de flesta hålen och sedan några par här och var. Inga birdies tyvärr. Hamnade på... 13 tror jag. Definitivt inte bra, men kanske inte bottenskrap heller. Inte långt ifrån heller iof... :P

Gårdagen var en av de roligaste på länge, minns inte när jag hade så kul på krogen sist. Dock hade jag nog kunnat skippa den där sista cidern där vid 1-halv 2-tiden... Den behövdes inte riktigt om man säger så. ;) Inga minnesluckor eller illamående idag dock så får ses som en lyckad kväll även alkoholmässigt. :P

Och det ni alla väntat på - picsen. ;P
Och nej, jag har inte tagit med de fula, jajj lövar. (med lite reservationer mot att vi inte har samma smak allihop då kanske iof... hö hö... ;P )




Lovely ladies




Hehe, ville bara visa, dessa kort tog alltså Sandra...

... och dessa tog Helena... ;P

Och detta tog Stina...
Nu skall vi rösta om vem som var kvällens bästa fotograf... ;P A) Sandra, B) Helena eller C) Stina.

De gamla takterna sitter i fortfarande...

Man ser ju vilka som var kvällens linslusar iallafall... Och då slår ändå Helena mig med hästlängder... och det säger en del... :P



Här fick de ÄNTLIGEN sin önskade låt...

Ooooch resten får nog stanna på min dator för allas bästa tror jag. :P Jag har mååånga skelande ögon, svettiga pannor, konstiga miner och allmänt väldigt fulla ansikten. :P Bara så ni vet, ifall det skulle dyka upp några dåliga bilder på mig så vet ni vad jag har i min samling liksom... mohahaha. ;P

Nej, lite Bleach och sedan sova kanske...? Hade ju (faktiskt) inte skadat att komma i säng i vettig tid NÅGON gång emellanåt menar jag... Lär väl inte bli idag ändå, men tanken är ju god... :P

Puss på er och tack för en underbar kväll brudar!


helena

Rätt svar är givetvis B: helena!! Fan va enkelt, är det ens nån mening att rösta..?! :P

blondinbodahl

åh, va härligt å se er på kort ihop igen :D nu blev jag glad. hoppas ni hade trevligt!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: