Årets första solning...

Vart strålande sol och härligt varmt hela dagen så blev till att satsa på ljusa trekvartsbyxor, en vit t-shirt och vita converse, så somrigt som min garderob klarar av typ. ;) Satt och göttade oss i solen under lunchen vilket var fett najjs. Tror möjligen jag brände bröstet lite, men så länge det övergår till brunt så överlever jag. ;)

Annars har dagen vart rätt seg, ingen speciellt rolig föreläsare även om ämnet i sig är rätt intressant. Trist. Fick ta ut en massa pengar för att köpa hans häften också... Två gånger dessutom då han hade ett häfte i vardera ämnet och inte sa nåt om det när vi betalade det första häftet... -_- Fick sluta en timme tidigare dock så han är la förlåten antar jag. ;)

Gick och pratade med Lennart då vi har rätt stora problem med uppgiften som skulle in idag... Och naturligtvis kommer Monica och lägger sig i och jag klarar bara inte av den kvinnan! För det första så har hon en helt fruktansvärd röst (ok, inte hennes fel) så är jobbigt att bara lyssna på henne, och plus detta så är hon typ totalt osympatisk och bara allmänt... jobbig. Hon typ idiotförklarade oss då vi (hela klassen...) missuppfattat uppgiften för "den var ju så lätt att förstå" och hon kunde då "verkligen inte förstå hur vi kunde missförstå det, det var ju så lätt formulerat" osv osv. Och det var ju "bara" att jämföra en massa produkter och se på skillnader och likheter osv, och gud, ALLT var ju så jäkla enkelt, men HUR FAN ska vi hitta denna informationen då!? Är inte som att jag har en jäkla massa designböcker med produktinformation liggandes hemma och internet har visat sig vara förvånansvärt skralt på den fronten också... För att söka på internet så måste jag änna ha sökord, är inte som att jag kan söka på "produktjämförelser mellan moulinex cocoon kaffebryggare och diverse andra hushållsprodukter" direkt. Nåväl, blir onsdagens problem då vi fick respit tills dess då ingen typ hittat någon info.

Nej, sova nu, imorgon (på min lediga dag!?) så ska jag till skolan och sitta med en annan skoluppgift som skall in på fredag. Har ingen aning om vad eller hur vi skall göra, men vi var ett par som skulle sitta så vi kanske kan lista ut det... Och är det sol så kan vi ju sitta utomhus och gotta oss... :P

Så, natti natti


Helene Victoria<3

Heihei! Jeg ga bikinien din 5 stjerner:) Vil du se på min og gi den 5 tilbake? :)



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=OKg0HlHs2RpSSHUpsuijAKRf#bikiniGallery



Setter stor pris på om du gjør det:)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: