Bara att konstatera...

... jag har inget liv just nu. Är bara plugg, plugg, plugg och sedan lite mer plugg. Igår skulle en engelskauppsats i form av ett blogginlägg in, idag ska produkthistorien kring kaffebryggaren in, ska hitta några engelska ord att ta med till lektionen imorgon, tills imorn kväll skall jag även ha kommenterat på tre andra blogginlägg (på engelska of course) och på fredag skall ännu ett arbete i Produktionssystem in, och där skall jag rita ett flödesschema, skriva en förklarande text och sedan skapa en fabriksmiljö med de maskiner som finns i mitt flödesschema plus personalutrymmen, lager osv. Och vi har typ gjort... flödesschemat... -_- Plus detta så skall man trycka in lektioner, träningar och kanske kanske en liten gnutta privatliv. Fast iof, jag skall la inte klaga, jag har ju suttit ute på balkongen och njutit av solen en hel del de här dagarna. Jag HADE ju kunnat sitta inne och plugga vid datorn... Well, like that's gonna happen. ;) Nu har jag en fin brun ton i ansiktet, bröstet är härligt rött och jag har klara bikinilinjer. :D

Kaffeskiten blir dock aldrig klar. När jag öppnade dokumentet så såg jag att allt jag skrev sist och all info jag copy-pasteat för att ha på plats var väck, tre av fyra sidor - borta bara sådär. Gissningsvis så stängdes dokumentet ner utan att sparas när min dator gick in i energispararläge över natten... Smidigt värre. Well, inte värre än att börja om... höhö... hö... hö......


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: