Då var det klart! :D

Nu är både boende och biljett fixat till Rockstad Falun den 28e-29e maj! :D Även resterande brudar har laddat hem sina biljetter så nu skall la inget stå i vår väg hoppas jag. ;) Party it is! :D

För att ytterligare förgylla denna vackra dag (som varit förvånansvärt långtråkig egentligen men det glömmer vi för en sekund) så fick jag en 4a på tillverkningstekniktentan! :D:D:D Trodde nog att jag hade klarat den men var sur och ledsen över att den var så svår så att jag antagligen skulle missa överbetyg, men icke. ;P Wihoo!

För att sedan avsluta med att lägga lite sordin på stämningen (vad fan är sordin egentligen? Någon som vet?) så fick jag och My idag reda på att Lars i verkstaden plötsligt gått bort. Troligen nu i helgen då vi inte hörde nåt i förra veckan. Han var min favoritgubbe nere i verkstan så är lite ledsen. Eller gubbe och gubbe, han var la inte ens 50. Hade tydligen gått snabbt iallafall, propp i hjärnan eller vad de sa. Var synd att vi inte kunde medverka på minnesstunden i skolan men vi jobbade tyvärr. De andra skulle dock tillverka ett hjärta i metall från oss IoD:are så de fick la minnas honom på plats istället för oss.

Heh, nu blev jag depp igen. Nej, nu tänker vi på festival; bra band, vackert väder, bra sällskap, sprit och god mat och en helvetes massa musik. Så har jag nåt att drömma om imon när jag åter traskar där på betonggolvet på jobbet. ;)

Puss och godnatt


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: