En uppsats om en ko...

Ett klipp syrran visade mig jag var hemma. Verkligen helskönt. Enjoy!
(jaja, jag vet att Anna och Simon redan sett denna, men ni får la se den en gång till då! ;) )

 

Jag sitter och fnissar för mig själv fortfarande, fast jag sett/hört det flera gånger redan. Helt underbart men frågan är ju hurpass äkta det egentligen är... Kan någon vara så dum liksom..? Eller finns det någon liten mellanstadielev där ute med en sådan underbar humor? Det kanske finns hopp för nästa generation ändå...? ;)



helena

haha, gud vad gulligt, vilken extremt livlig fantasi. jag tror den är äkta faktiskt även om mellanstadiet kanske är lite väl sent? När jag var liten och vi skulle rita Sveriges karta i skolan så mindes jag att mamma sagt att den ser ut som en strumpa. Så jag ritade en exakt avbild av en strumpa med häl och skaft och grejer och satte sen ut de ställen jag kände till, dvs Bjursjön, Alaska och Liseberg :P Sen visade läraren upp den för hela klassen men jag fattade aldrig vad som var så kul ;) Det var iofs i lågstadiet, men ändå :P

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: