First things first.

Började lägga över gårdagens bilder från mobilen då jag insåg att jag nog inte gjort det på ett tag för hade visst samlat på mg en redig bunt. :P Massa partybilder och en förbannat massa bilder på Stitch... :P

Lite sent ute I know, men här kommer lite partybilder från i påskas hos Anna-babe.




Fråga inte... :P


Tja, det är iaf ömsesidigt... right? ;P



Sitter här och har snart klunkat i mig en halv Brämhultsjuiceflaska... Smidigt. Så billig som den är så får den gärna räcka mer än en dag... :P Men å andra sidan så är det söndag och jag var ute igår och då ska man ju dricka mycket dagen efter... ;) Och apelsinjuice är ju så förbannat gott...


Jag tror jag tar och lägger ut lite bilder från igår också, annars lär jag bara glömma det som vanligt. :P Tog inte så många så går nog rätt snabbt ändå. ^^ Blev förfest hos Sandra i nya lägenheten ihop med Helena, Tina, Lovisa, Emelie, Sofia, Stina, Louise, Marina och Tessan som slöt upp på slutet. Mycket trevligt minst sagt.

Fick dock i mig lite mycket tror jag för kvällen ute är lite suddig. Absolut inte svart som den kunde vara under mina glansdagar på gymnasiet, men lite lagom blurrigt. ;) Fast kan ju också berott på att jag inte kunde tänka på typ nåt annat än hur FÖRBANNAT ont mina fötter gjorde. Hade mina mördarklackar som jag visst hade fått för mig dessutom var bekväma då jag inte hade några problem med dem i Uddevalla i påskas, men nu jääävlar. Det gjorde så ont så jag trodde jag skulle dö så partyhumöret sjönk la rätt drastiskt när vi väl kom ut. :P
Hamnade på Tempel där vi fick gå förbi kön efter lite om och men pga att vi ringt innan (mohaha) och hamnade till sist på bottenplan där folket shakeade loss och jag led. ;P En annan sak som talar för lite för mycket alkohol är antalet sms jag skickade till min stackars pojkvän att han skulle hämta oss trots att han mest bara ville sova (förlåt älskling!). Och i typ vartannat så klagade jag över mina fötter... :D Det är en sak Erik påpekat ett par gånger, jag fått i mig lite mycket så tenderar jag att upprepa allt ett par gånger. ;P Inget jag tänkt på men det finns la en anledning till det också. ;P

Det var iallafall nära himmelriket när jag väl fick av skorjävlarna hemma. Hade skavt upp två av tårna så strumpbyxorna satt typ fast men gick ändå och lade mig utan plåster. Ingen bra idé. Så fort täcket nuddade tårna så brände det liksom till så vaknade hela tiden. Passade på att plåstra om när jag ändå var uppe för att pissa och dricka vatten vid 8. Gick mycket bättre att sova efteråt. ;) Var jobbigt bara att ha på sig ett par slappa stora converse då de klämde och skavde på tårna när vi var och handlade så får hoppas att det blivit bättre tills imorn då jag skall traska runt på lagret från 9 till 18... xD





Massa vackra damer. Har bara ett kort med Sandra där hon är i bakgrunden men gissar rätt starkt på att hon knappast skulle gilla att jag lade ut det... ;P Kanske ska sluta ta kort när folk inte är beredda...? ^^

Idag har det vart rätt slappt som det brukar på en söndag. Blev sovmorgon till 12, sedan tankning av bilen och handling innan det beställdes bakispizza. Fick dock vänta en evighet, så ringde till sist och frågade vart de tagit vägen och tydligen hade de haft megamycket att göra idag. Tydligen många som var ute igår. ;) Pizzan åts framför Disneyfilmen Taran och den magiska kitteln, ingen film jag rekommenderar direkt.

Nej nu skall jag fixa morgondagens lunch, borsta tänderna och krypa till kojs. Ursäkta novellen btw.
Pöss och godnatt


helena

Jag klarade mig uppenbarligen ganska lindrigt på fotofronten! För en gångs skull ;) Men det kan väl förklaras av den ekla anledningen att du inte tog så många kort iofs, haha. Men att du däremot messade desto mer tvivlar jag inte på - sen vi kom in på Tempel såg jag inte att du la ner mobilen en enda gång. Haha. Men har man skoskav så har man ;)

blondinbodahl

okej.. måste fråga: va gör simon egentligen? haha

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: