Går sådär bra just nu...

Varför känns allt så svårt just nu? Inget känns rätt eller bra och jag vet inte vad jag skall göra. Hur länge orkar man kämpa? Är det ens värt att anstränga sig? Det verkar ju inte som att det händer något när jag gör det. Inga framsteg alls. Jag pratar, tänker och analyserar men det verkar inte hjälpa. Jag står kvar här ändå. Utan att vara nöjd. Utan att vara tillfreds med mitt liv och min situation. Men jag vet fortfarande inte vad jag skall göra åt det. Jag är frustrerad, ledsen, trött, fundersam, irriterad, ensam, bortglömd, överflödig och allmänt olycklig.

Men trevlig söndag till er andra.


Anki

Nämen sissi... =( Inte så! Vet att det känns piss o skit o jävelskap ibland!! Tro mig, jag vet!!! (x-tra mamma till två huliganer vars riktiga mamma inte finns där hon borde och typ inte en jävla vän på ens 10 mils avstånd...!!) Men de finns ljus o bra saker som väger upp.. håll ut lite bara.. Jag lovar!! Puss på re

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: