Gårdagens partaj i bilder...

Blev en del bilder igår ändå, trots att Helena klagade på att jag aldrig tog några. ;) Tänkte vara snäll nog att dela med mig av en del av dem, och hoppas la att ni gör detsamma. ;P

Inflyttningsfest hos Sandra och Anton alltså, med både känt och okänt folk. Lite långsam start men tog sig snart och blev en riktigt rolig förfest. Förbannat många toalettbesök blev det dock, fattar inte, måste haft en blåsa stor som en valnöt... o_O Kvällen avslutades på Nöjes och istället för att plågas på schlagergolvet en hel kväll (thank god!) så blev det en blandning av hårdrocksgolvet där jag stod och mös med Erik medan vi lyssnade på bandet som spelade och sedan en massa dans på trance/dance/pop/whatever-golvet (fick t.o.m med Erik!? Har la typ aldrig hänt...) innan vi drog vidare till Sibylla och sedan taxi hem. Mycket trevlig kväll allt som allt.
Men så till bilderna som ni väntat på ;)




Denna är ju bara helt underbar... :P Och jag har dessutom deras tillåtelse att lägga ut den, så det så! ;)




Hehe, kolla in Helenas haka/kind/min på denna... Det blir priceless på den! ;P





Bidde lite egobilder som vanligt, hö hö. Helena bestämde att jag som alltid ler skulle låta bli och hon som aldrig ler skulle visa tänderna för en gångs skull, och detta blev då resultatet:





Idag har nog annars vart slappardagen av slappardagar. Har typ suttit i soffan sen jag kom upp vid 12. :P Beställde pizza ihop med Erik och Karin och fick vänta länge idag också (fler som upptäckt onlinepizza.nu eller fler som är ute och röjer på lördagarna?) men gud så gott det var när den kom. ;) Har kollat på flera filmer och en förbannat massa tv-program under dagen och bara haft det hur gött som helst. :P

Men nu är det verkligen dags att sova, massa rolig skola imorn jue! xD
Godnatt my loved ones


helenius

...och som vanligt fick sissi de mest spektakulära bilderna! Hahahaha, jag ser ju helt jävla skogstokig ut på dansgolvet x_x Och såg du att jag nästan ser helt rödhårig ut på en av de andra bilderna :O Mina bilder blev inte i närheten så kul, så du får stå ut med att jag STJÄL några från dig. Puss!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: