Godmorgon...

Erik ligger fortfarande och sover (ovanligt) och då han var väldigt gnällig (ovanligt) på mig för att jag inte väckte honom exakt när jag sade det igår (hey, jag har klara tendenser att försova mig jag också, OK?!) så har jag nu satt alla klockor på ringning i sovrummet. Ska snart in och gömma den stora fruktansvärda väckarklockan som Erik väljer att vakna till (verkligen verkligen hatar det ljudet den har...) för då måste han la ändå upp och stänga av den/dem right?
Hans plan just nu (då han är så gring och gör vad som helst för att få fortsätta sova) är att sova till 12 (yes, för honom är det helt logiskt att om man försover sig lite, i det här fallet en halvtimme, från halv 10 till 10, så kan man lika gärna fortsätta sova, för dagen är liksom förstörd ändå) vilket ju blir jävla najjs då hans päron kommer förbi då... Och lägenheten ser ut som... tja, som den brukar. :P Det behövs städas och diskas och plockas undan och jag tänker då fan inte göra det själv. Speciellt inte när jag tydligen skall roa Eriks mamma på egen hand då Erik och hans pappa ska dra iväg och kolla den nya bilen och lär vara borta rätt länge. Yejj, vad roligt för Sissi.

Heheheheh, nu satte visst väckarklockorna igång... ;)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: