Ingen engelska idag ändå! :D

Trodde engelskan skulle in ikväll och hade lite ångest då jag inte ens börjat skriva än och då jag dessutom tjatat på Erik att han skulle skippa raidet ikväll för att vi skulle kunna umgås och mysa... xD Men blev upplyst av Anna och My idag att det inte skall in förrän på tisdag så har ju maaassa tid på mig. ;)
Ska dock även skriva några sidor i kommunikationsverktyg tills på måndag om en kaffebryggare som jag fick med mig hem igår (yejj...). Ska ta reda på lite historia, samtida konkurrenter osv osv. Låter sådär roligt men får la hoppas jag hittar något iallafall. De andra som börjat leta har dock hittat nada, och vad gör man då då...? o_O
Fick ännu en uppgift idag, i Produktionssystem, ska kolla upp Sandviks miljömål, krav, utsläpp osv, ihop med My och Björn, men där har vi två veckor på oss iallafall. Inte för att vi lär vänta så länge, med den gruppen så lär vi satsa på att bli klara snabbt. ;) Satt en timme idag och ska la sitta även imorgon. Lika bra att få det gjort I guess.

Nu är jag hemma en sväng för att käka lunch innan My hämtar upp mig för lite härligt jobb.

Laterz


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: