Just not my day.

Just nu sitter jag här och känner mig allmänt anti. Jag vill inte göra något alls, men det har jag redan gjort i flera timmar så det börjar bli långtråkigt. ;) Kom hem tidigare än väntat då lektionen slutade tidigt, så vi kunde bli klara med miljöskiten som ska in imorn ett par timmar tidigare än väntat. När jag väl kom hem så var det tänkt att jag och Erik skulle spela Final Fantasy, men han skulle "bara" fixa lite först, ringa sin pappa om den nya mobilen han skall köpa och kolla lite på nätet. Fine, jag är totalt ointresserad av sånt så jag lägger mig ner i soffan bredvid honom och somnar (surprise) och den jäveln väcker mig inte när han är klar utan fortsätter kolla videos och skit på internet!? Så slutar med att jag sover i en bra bit över en timme och när jag väl sedan vaknar av mig själv så visar det sig att då är det för kort tid kvar för att Erik skall vilja spela. Gurr, ville strypa honom. -_- Hans förklaring var att jag såg ut som att jag var trött och ville sova... Efter dryga tre år så har han fortfarande inte fattat att jag kan lägga mig ner och sova var som helst och när som helst, men att det inte betyder att jag VILL sova. Speciellt inte om vi nu hade bestämt att vi skulle spela. Han kunde la väckt mig och frågat iaf right?
Äh, gurr.
(Sedan kan man ju se det som gulligt att han inte ville väcka mig då jag såg ut som att jag ville sova, men då jag är allmänt anti så kommer jag, som vanligt, att tolka det negativt. ;) )

Dagen har annars vart najjs. Älskar verkligen min klass ibland. Eller oftast egentligen. ;)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: