Mycket skön söndag. ^^

Vart en skön dag med sovmorgon till 12-snåret och sedan iväg till Skutberget för att spela frisbeegolf med Sandra och Anton. Blev en helt ok runda med tanke på att vi inte spelat på typ ett år... ;P Förbannat blöt om fötterna blev man dock då det blev till att vada genom diverse pölar och snöslask för att nå frisbeen emellanåt, men det som inte dödar osv osv. Ställningen blev +10 till Sandra, +11 till mig och +12 till Anton. :P Som sagt, helt ok, men kanske inte så mycket mer. ;)

Efteråt blev det en promenix i den strålande solen hemma runt Sandras nya lägenhet/stan/ån/var vi nu var efter att vi släppt av Anton vid lägenheten. :P Mycket skönt och förvånansvärt varmt. Nästan så att jag är sugen på att bege mig ut igen men Erik ska snart spela (så snart han är klar med disken, hoho) och är ju trist att gå själv, så jag får la roa mig med min godispåse och... eh... mina... inlämningar... x_x



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: