Nog inte min dag.

Om jag bara kollar till faktiska saker så har den här dagen varit jätteskön. Har vart helt ledig så blev sovmorgon och slappa innan det blev en tur till Skutberget med Sandra för lite frisbeegolf. Verkligen inte min dag om man säger så, var skitkast efter skitkast, gick helt åt helvete fel emellanåt. Och när jag väl får till riktiga rötaskott som går hur långt och bra som helst så står jag ändå och fibblar vid putten och åker på 1+ trots att jag borde fått en birdie. Humöret var sådär bra och hade jag varit ensam hade jag antagligen ställt mig och vrålat rakt ut och sparkat hårt på något, men då jag är en civiliserad människa så stannade jag vid långa svordomsramsor. Måste helt enkelt träna puttar, detta håller inte.
Har även hunnit med att testa den nya Marabou Polka som Sandra köpte (testa testa testa!) och den var grymt god! Var och handlade med Erik efter frisbeen och såg att vi hade rabatt på choklad så fick bli en sån med hem till oss också. ;) Inte öppnat den än och tänkte försöka hålla mig till iaf fredag men vi får la se. ;P

Humöret har varit instabilt både igår och idag och jag tänkte ta den enkla vägen och skylla på hormonbalansen då mensen borde visa sitt vackra ansikte imorgon. Som jag längtat... Erik tar också den enkla vägen och skyller mitt dåliga humör på mensen även när jag har anledning att vara sur, vilket i sin tur gör mig ännu surare. ;P

Jag köpte grönsaker och dipp förut för var grymmet sugen på det när vi handlade men sedan gjorde jag så mycket mat till middagen att jag fortfarande är mätt... o_O Så vet inte om jag orkar skära upp grönsaker och skit idag... onödigt om jag ändå inte är så sugen längre... Jeez, vilket i-landsproblem...

Ryggen gör ont och Erik spelar så han kan inte ge mig massage. Är det ok att dra ut internet och förstöra hans spel bara för att jag har mensvärk och vill ha massage tro...? Inte för att jag lär få massage om jag drar ut internet iof, men ändå. ;)


Anki

Snälla sissi, lova mig att prova nästa gång!! =D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: