Squeeky...

Hahahah, upptäckte just en jätterolig sak, när jag hostar så piper Stitch. :P Varje gång. :D Så nu sitter jag och fejkhostar bara för att han skall pipa. Hehe, så söt. :P Hahah, jag kan inte sluta. Han piper verkligen varje gång. :D



helenius

haha gud va gulligt :D Det e lite samma sak med mig o Smillan; när jag fejkjamar så svarar hon alltid, så då jamar jag igen och hon svarar. Hon vägrar ge sig så vi brukar hålla på ett tag, haha :P

Anki

De e för söta de där! Pysan piper när lillan gapar för mkt. Hon tycket väl vi e för tröga när vi inte tar henne med en gång. Haha.. För vår vi inte tyst på henne så går hon tillslut.. :P

Anki

Ja just de, Orudis finns på apoteket ja.. Men fråga annars om de har nåt annat. För jag fick kapslar när jag gick i högstadiet, men har för mig de tog bort dem. Men fråga, för de vet nog =)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: