Lördag...

Inte nykter nog att skriva nu egentligen kanske... :P Måste bara säga... jag och Helena hittade en tjej liggandes på gatan när vi skulle hem. Var på väg mot parkeringen vid McDonalds då Erik skulle hämta oss efter krogen (gulligt!) och när vi traskar ut på Drottninggatan så ser vi en tjej liggandes mitt på marken, med en kille (och en tjej?) ståendes ovanför, helt handfallna. Folk går förbi och frågar om tjejen på marken andas men ingen reagerar eller gör något åt saken, och jag känner att jag måste lägga näsan i blöt som vanligt. Man låter inte en tjej ligga kvar på marken i april när hon är klädd i tunna strumpbyxor, det gör man bara inte. Försöker prata med bruden, stryker henne över huvudet osv och får henne till sist att iaf sitta upp. Till sist så sitter hon upp och kramar min arm och mitt ben stenhårt medan hon gråter och hulkar. Är lite rädd att hon ska spy över mig men tänker samtidigt att det väl är ok, det går ju att tvätta. Händer inget dock (thank god). Det verkar som att killen ringer ett samtal och efter en stund så är ytterliggare en kille på plats, en som verkar ta lite mer kommando och tillslut lyfter upp tjejen och bär iväg med henne. Jag känner dock att jag fortfarande har lite svårt att släppa det hela, varför låg tjejen på marken och varför grät hon så fort någon väl började prata med henne. Det känns nästan lite hemskt att säga men jag trivdes där, jag kände mig behövd. Jag har ingen aning om vem tjejen var eller varför hon låg där, men jag kände att för en liten liten stund så kunde jag hjälpa till och trösta.

Av någon anledning så påminde bruden om dig Anna o jag ville bara säga att jag älskar dig! Tack för att du finns.

Nu är det nog dags att sova. Jag har redan börjat totalgrina över att jag spillde ut min Fanta så är nog dags att krypa till kojs med pojkvännen min, är nog en smula trött.

Puss o godnatt


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: