Onsdag...

Första dagen på jobbet på ett tag, gick prima om än lite långsamt. Fanns en massa listor iaf, så fanns att göra. Rätt skönt då vi de senaste gångerna typ vart helt sysslolösa och fått springa runt och leta jobb. Sådär kul. Lite nytt folk också, ännu fler namn att försöka lära sig. Fuck. Jag har ju fan redan glömt de gamla...?! Namn är inte min grej asså...

Sov pissdåligt i natt, gissningsvis pga att jag var ovan med en sambo i sängen efter en lång påskhelg hemma. Mysigt att ligga och kramas hela natten men nackdelen är ju att det blir alldeles fööörbannat varmt och klibbigt = Sissi sover inte så bra... Men som salva på såren så sov tydligen Erik jättedåligt också. Moahha. Han låg och irriterade sig på att jag luktade BUS hela natten. ;) Jag tycker ändå den luktar gott men han närapå avskyr den. Då är ju frågan om man ska sluta med den (inte för att jag smörjer in mig speciellt ofta men ändå) och återgå till det självlysande stadiet eller om jag högaktligen skall skita i hans åsikt och fortsätta se levande ut... Hm, svårt val svårt val...

Ser ut att bli party på fredag iallafall. Var visst fler än mig som var sugna och kände lite abstinens... ;) Och sedan är det ju inflyttningsfest som gäller lite längre fram där så jag kanske överlever ändå. :P


Avslutar med en skön låt av Renegade Five.

 

Pöss och godnatt



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: