Kissies läsare verkar rätt... trevliga...

Sitter här och läser lite bloggar för att fördriva tiden och trillade in på Kissies (trillade och trillade, brukar kolla den rätt ofta numera... I know, shame on me) och det slog mig vilka rent ut sagt förjävliga läsare hon måste ha. Nog för att hon kan vara provocerande (inte speciellt egentligen, men det är ju det folk säger så jag har la missat nåt...) men jag tycker ändå att bloggen är underhållande och att hon är lite... cool, även om jag skäms lite för att säga det. Och jag vet ju iallafall att om jag hade fått de kommentarer som hon får dagligen så hade min bloggkarriär slutat efter ett enda inlägg. Jag hade aldrig pallat detta. Så får la säga att jag tycker hon verkar rätt stark ändå.

Här är några guldkorn som jag hittade när jag kollade hennes kommentarer:

 

"Skyll på det du. Ingen vill knulla din äckliga mögelfitta, som du förövrigt bjudit ut till halva stan redan. Vilken jävla mytoman du är"


"DINÄCKLIGAJÄVLAIDIOTINTEPROVATRÖKADUHARJUBARABILDERPÅNÄRDURÖKEROCHSÅBRUKAR
DUSKRIVAATTNUSKAJAGUTOCHRÖKADUÄRJUFÖRFANRÖKTAREÄNNÅGONANNAJÄVEL!"

"du inte haft sex ? HAHA , du särar väll på benen för 20kr jävla avdankade sprutlude*r"

"Lilla, lilla Kisse ..
Vet du inte att man måste även vara 20 år för att få föra in sprit i Sverige ??
Nu visar du verkligen hur jävla blåst i huvudet du är… Bimbo !"

"fy fan vad du ser ut. . ."

"Fan va ful man kan vara!! du tror att du är så snygg men det är du inte Kissie cpig!!!!!!!!"

"dina fula feta tjocka bitch bröst är fan större än din kropp och passar inte ett dugg elr jag glömde hela du e fuullll euuuuw ;)"

"man undrar vf du e en sån falsk liten hora??ska vi härma paow lite mer??du e fulare en en utiinvänd hårig fitta"

"Och du skulle vara oskuld? tror inte det. Du måste fan ha knullat minst 10 000 killar och jävla äckel gubbar jävla ..ja. Du är en väldigt sorglig person"

"KISSIE DU ÄR DEN STÖRSTA HORAN NÅNSIN SUG MIN KUK DIN LILLA KAHPE DU LIKNAR EN ÅSNA SOM NYSS BLEV HORA"


Hehe, man kanske ska vara glad att man inte har så många läsare egentligen... xD
Nu ska vi ut och njuta lite av solen som äntligen valt att titta fram och sedan handla gottor till kvällen. :P

Laterz


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: