Varför föddes man inte som man?

Min mensvärk håller på att ta död på mig. Det känns som att ryggen kommer gå av på mitten, explodera inifrån eller något annat precis lika trevligt. Och då tuggar jag ändå tabletter som en galning. Hur många Panodil tror ni man får trycka i sig innan det börjar bli farligt för kroppen...? Erik blev lite orolig sist när jag tryckte i mig en 10-12 på en dag, men vad skall jag göra då? Det släpper ju liksom inte...?!

Ser inte fram emot att jobba direkt... Traska runt, klättra och stå i fem timmar när jag helst bara vill lägga mig raklång på ryggen för att minska trycket på svanken. Men är ju inte som att jag kan sjukanmäla mig pga mens liksom... Eller kan man det...? Får se hur det bli med träningen iallafall... Får se hur jobbet går och om jag inte totaldött innan fyra så får jag försöka mig på det men annars blir det till att avboka (sry Helena).

För ytterliggare spä på min underbara dag så är huvudet fullt av potatismos av någon anledning trots att jag sov längre än planerat (råkade visst ställa klockan på 07.30 och inte 06.30... Blev en smula stressigt) och kroppen känns som ett vingummi, inte söt tyvärr utan stor, plufsig och alldeles förbannat seg. Känns som att jag går runt i dvala. Plus att jag har dragit på mig en mindre förkylning så förutom att ryggen håller på att ta död på mig så snörvlar jag och håller på. Just love my life at the moment.

Kom igen nu, lite sympatikommentarer tack...!? ;) Jag funderar annars på att trösta mig med chokladkakan som väntar på mig i kylen... Trots att jag tänkte hålla mig tills imorn... Well, vi får se hur länge den överlever...


Anki

Du, kan säga att Panodil/Ipren INTE hjälper mot sådan värk!! Alvedon och Orudis däremot kan du prova. Vet dock inte om Orudis finns kvar i tablettform, men vet att de finns som kräm... Lycka till :)

Anki

Haha, läste nu att du redan hade den i kylen! Hihi.. O du, ett tips till.. Det brukar göra ganska gott att gå en rask promenad eller liknande för att få bort värken.. Om du nu inte mår illa eller så samtidigt, men de tror jag inte då du mumsar i dig chokladen ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: