Benhinnehelvete.

Mina benhinnor håller på att ta död på mig. De går som en stöt genom smalbenen varje gång jag sätter ner foten och gör något fruktansvärt ont när jag tex försöker sträcka ut tån, men även om jag flexar åt andra hållet. Går rätt ok om jag håller foten helt helt helt rak och platt. :P Har även en kopiös träningsvärk i ljumskarna, men den borde ju gå att få bort om jag bara värmer upp och stretchar, men just nu vill jag egentligen bara gömma mig under täcket och sova bort en dag eller två.

Nära att göra just det när jag kom hem, var som en vandrande isbit (iskallt ute som det är och så tar jag mig dessutom fram i samma takt som en kärring med rullator, yejj) så var tvungen att krypa ner i sängen för att värma mig och råkade visst (någon som trodde något annat?) somna. ^^ Vaknade nyss och gick upp och avbokade boxpasset i eftermiddag, jävligt irriterande då jag var jättesugen men finns inte en chans att jag kan hålla på och hoppa runt och sparka. Möjligen möjligen så skulle jag kunna stå helt still och bara boxas, men njae. :P

Stå still och diska borde jag nog klara dock, attans attans. Borde även fixa lite käk, bara käkat en lussekatt idag och den slank ner för bara några minuter sedan. Så börjar bli rätt hungrig by now om man säger så... :O


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: