I am legend...

Sett I am legend och jag grinade lika mycket som vanligt. Jäkla film. Tar död på alla liksom, I don't like. I want happy endings!? :'( Iof kanske man kan se det som ett happy ending eftersom han hittade botemedlet mot viruset som typ utrotat alla människor, men han dog jue...!? Fast värsta är nog när han måste döda sin hund. Då lipar jag som en barnunge. :P

Sova nu. IPU på förmiddagen och jobb på eftermiddag/kväll imorgon. Ingen My att jobba med då hon missade att anmäla att hon kunde jobba då, så blir kanske lite ensamt but I'll survive. :P Oyasuminasai

(Haha, min statistik sköt i höjden rätt rejält efter att jag skrev hos LD, inte en jävel som kommenterat dock, jäkla fegisar ;P )


Joel

Titeln "I am legend" är så ball och så är det jävla zombiefilm... Wtf?



Jag blev helt chockad när jag såg den.

Cecilia

Fast... zombier är väl rätt balla...? Eller? ;P Men tanken är änna att huvudpersonen skall sparka skiten ur dem, inte spränga sig själv i luften ihop med dem... Wtf liksom. Happy endings I say!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: