Ingen tid och ingen ork.

Hatar att vara sjuk. Hatar hatar hatar att vara sjuk. Konstant trött. Somnade i soffan förut och sov i över två timmar, inte så clever när man har en massa skolarbete att göra. Men orkar liksom bara inte ta tag i det. Just nu har jag dessutom ett jättesug att börja se om Naruto igen... Men är ju en vadå, 250 avsnitt? Vad ligger den på nu? Och iom att varje avsnitt är på en knapp halvtimme så snackar vi rätt många timmar... :P Inte riktigt läge att börja med den nu när jag har ett IPU-projekt, två seminarier, en tenta och ett exjobb att ta tag i direkt... :) Om jag skulle ta och skriva lite mer rapport nu kanske...?

Men jobbar jag bara på, speciellt med IPUn så är jag heeelt ledig över jul och nyår, minns inte senast jag var det... Annars är det alltid någon tenta eller inlämning som man måste sitta med över "ledigheten". Men blir jag bara klar i tid så kan jag ju sitta och råglo på mina animeserier dag ut och in. ;) Varför vara social när man är hemma liksom? ;)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: