Juldagen och klackförbud på tjockisar.

Lite seg i starten men har inte orkat leta reda på sladden till mobilen så har inte kunnat lägga över några bilder till datorn. Inte för att jag har speciellt många men ändå. :P Tänkte fylla ut med de jag snodde från Anna. ;)

Förfest med Anna, Helena och Simon hemma hos Anna. Även Ida tittade förbi en stund, det var ett tag sen. Mycket najjs. Trots diverse ölspel var dock hela sällskapet så gott som nyktra när vi entrade krogen, mindre najjs när man skall slåss med kladdande drägg och fulla bimbos. Btw så föreslår jag klackförbud på tjockisar, bara så ni vet. Och hur fan lyckas någon trampa mig högt upp på vaden och sedan gliiida ner med klacken tills de når golvet igen, hur fan dansar folk?! Det gör ont förihelvete, se var ni sätter fötterna!
Trots oss gamla tanter och en och annan gubbe så skulle jag gissa att medelåldern låg på 18, max. Tror DJ-en hade somnat också eller råkat sätta plattan på repeat då vi hörde samma låtar flera gånger under kvällen.

Trots klagomålen så var det en najjs kväll, men som vanligt så var ju förfesten roligare än själva utgången. :P

Och så picsen då:








Apropå fest, har ni koll på någon najjs nyårsfest så får ni gärna tipsa mig. ;) Jag letar som en galning, men folk är lika splittrade och ovetandes som vanligt. :P Borde väl ändå inte vara så svårt att hitta en hyfsat stor, najjs fest inom en någorlunda vettig radie från Uddevalla? Jag som har hittat mig en finfin klänning och allt, skall jag behöva sitta hemma? :O E är dock fortfarande sjuk men nåde honom om han inte tillfrisknat innan fredag. >:/


ida

haha oj va fint jag INTE stämde in i resten av bilderna! Alla e festfina å där kommer jag i min schletna fleece. yeah yeah - jag bjur på den :P

helena

Helena plockar fram det klockrena partytricket ser jag: Fågeldansen (lr nåt..)! ;D

Cecilia

@ Ida: Haha, äh, du tar ju på läppglans iaf, alltid något right?! ;P



@ Helena: En klassisk Helena-dans. Tror jag har ett par sådana bilder faktiskt. :P

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: