Mjo...

Överlevde spinningpasset, förvånande nog. Kommit på ett knep för att komma ihåg att andas - tuggummi. :P Förra gången höll jag typ på att svimma för att jag glömde andas (hur dum är man när man glömmer att andas...? Egentligen?) så kände inte för att upprepa det. :P Får fortfarande en lite klaustrofobisk känsla när de släcker ljuset men överlevde visst det med. :P

Vikt all tvätt också (gud så tråkigt) så har en massa väldoftande, rena kläder nu. Najjs. Det nya tvättmedlet luktar btw helt ljuvligt. ^^

Sova nu kanske? E kör visst en all-nighter till så har sängen för mig själv åtminstone en natt till. :P


helenius

Ett annat tips kan vara att inte sitta med händerna på styret (jag känner mig nästan kvävd om jag sitter så för länge) utan istället ha dem bakom ryggen. då blir dte mer fria andningsvägar, och det ger dessutom mer magträning ;)

Cecilia

Hm, får la testa det nästa gång då. Eftersom jag överlevde sist så kan jag tänka mig att köra en gång till. :P O magträning sitter ju aldrig fel så... ;P

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: