No Jackass for me...

Trött som satan och inte på humör för en massa skit. Gissar att E är sur då han vägrar svara mig. Han ville gå på Jackass 3D på bio ikväll medan jag verkligen inte vill se den. Jag kan stå ut med att se Jackass på TV då han älskart, men att betala för skiten...? =S Tanken var att han skulle se den med Mackan, men nu har han tydligen skadat ögonen genom att glo in i en svetslåga (mycket mycket dumt och mycket mycket smärtsamt för er som inte vet, så låt bli det...) så blir la inget med det... Så nu sitter jag här med dåligt samvete och en grinig pojkvän... Och inget gott att tugga på om jag inte lyckas övertala honom att vi ska dra och handla... :P

Hehe, bästa är att jag faktiskt hade funderingar på att hänka på ändå eftersom han så gärna vill se den, men han vägrade ju svara mig så nu får han skylla sig själv. :P Men jag vill fortfarande ha godis...!? :O


helena

jag tror inte direkt han hade blivit MINDRE grinig av att se filmen med en skrikande flickvän bredvid sig ;) så var nog bra att ni inte gick. Fy fan för jackass, jag hade aldrig i livet betalat för´t, inte ens om jag FICK pengar :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: