Nytt pass fixat.

Just hemkommen från handling och införskaffande av pass. Blev en liten (stor) dispyt innan vi drog då jag tyckte att vi kunde dra till polisen först då de stänger 15.00 och sedan direkt åka och handla efteråt, medan Erik tyckte att jag kunde dra till polisen på egen hand och sedan komma tillbaka för att hämta upp honom innan vi drog och handlade, antingen direkt eller lite senare. Detta tyckte då jag var en liten gnutta väldgt onödigt då polisen ligger halvvägs till Bergvik, så skulle vara slöseri med både tid och bensin att åka flera gånger. Erik är dock sjuk så därför han inte ville till polisen men han skulle ju oavsett sitta kvar i bilen medan jag var där inne, så spela roll liksom? Är ju inte som att han behöver gå till/från bilen fler gånger...? Well, ibland är han helt enkelt inte så logisk. :P Men skam den som ger sig, jag fick allt med honom till sist, och tog typ bara tio minuter inne hos polisen så var snabbt avklarat. ^^

Jag kommer, helt ärligt, att se fruktansvärd ut på mitt pass. Gubben sa åt mig att dra undan håret för att man skulle kunna se ansiktsformen så jag gjorde det, men tydligen inte tillräckligt så fick tillsist låna ett hårspänne för att kunna sätta undan luggen helt. Not very pretty. Och fick inte le minsta lilla heller vilket gör att jag ser fly förbannad ut. Inte liksom lite sådär neutral-sur utan förbannad. Tydligen så jag ser ut när jag slappnar av i fejjset. Najjs.
Blek, snorig, osminkad och med ett uttryck som om jag skulle vilja mörda någon, hur många passkontrollanter kommer släppa in mig i andra länder tror ni? ;)

Gubben undrade om jag ville ta om bilden men är bara att inse att jag inte är fotogenisk, och om jag inte ens får lura folket med ett stort flin så kommer jag se ut sådär, bara att leva med antar jag. :P Det blir inte bättre bara för att jag tar fler bilder. :P


helena

haha... men det e tur iaf att alla ser (nästan) lika illa ut på sina pass. Min kära far ser t.ex. ut som en livsfarlig massmördare, tro mig. :P

Cecilia

Haha, samma som mamma såg ut som hon rymt från psyket på sitt gamla körkort, hon såg helt galen ut. :D Tänkte att det inte är så många som kollar passet ändå så får la se förjävlig ut helt enkelt. :P

Joel

varför resa utomlands när man kan semestra i typ falun?

Cecilia

Haha, jo för Falun är ju en... eh... fin stad? Kanske? Spelar ju nästan samma liga som London... :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: