Rapport, rapport, skit.

Sitter med rapporten och det går la sådär. Har typ skrivit klart det jag skulle, men känns som att det är för lite text. Resultatdelen blev rätt lång (jävla massa % hit och dit) men Genomförandedelen blev desto kortare. Men hur mycket kan man egentligen skriva om en intervju, en enkät och en konkurrentundersökning? Alla vet ju änna hur man gör en intervju så tycker inte det finns så mycket att skriva där... :/

Vet inte riktigt om det var tänkt att jag skulle skrivit delarna om Kravspecifikationen också eller om det var till nästa vecka. Var ju tänkt att Basse skulle skriva den men så lade Sophie över det på mig istället... Vet inte när hon hade tänkt att jag skulle vara klar med det dock eftersom jag skulle gjort klart Researchdelen tills på måndag... Äh, får la säga att jag börjat men inte hunnit klart bara, är inte som att resten av gruppen är så jäkla effektiv av sig. :P


Nellie

Fin blogg :) <3

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: