Urusel flytthjälp.

Just nu gör jag typ allt utom det jag borde, nämligen diska. Och jag måste verkligenverkligen diska. :/

Hade lovat att hjälpa My att flytta idag, och då Ida hade ont om folk som hjälpte henne så skulle jag hjälpa till där med. De hade ingen koll på tid dock så jag drog hem efter skolan för att käka och sa åt My att slå en pling när de skulle dra igång med Idas lägenhet så jag kunde dra dit och hjälpa till. Fick dock aldrig något samtal, utan när jag väl hörde av dem så var de redan klara så fick hjälpa till att flytta grejerna från släpet till nya lägenheten istället. :P Så nu bor vi typ grannar, bara två huslängor bort. :P Höll på att knocka både Mys pappa och bror när jag skulle bära köksbordet, kändes sådär smidigt. :P Speciellt då pappan redan har ett brutet bröstben. :O Vore lite onödigt att bryta något mer tycker jag. :P

Fick inte plats i bilen hem till My för att hämta hennes grejer men lovade att möta upp vid nya lägenheten för att lasta av, och skickar sms och frågar var de är några timmar senare. Hon svarar att de är på väg och skriver var de är, varpå Erik kollar upp det på kartan och säger att de är typ 20 minuter bort. Så jag tittar klart på programmet på tv och är vid lägenheten en halvtimme senare och möter ett helt tomt släp. De var alltså redan klara bortsett från ett vitrinskåp och ett skrivbord. o_O Möttes av kommentaren "tja, vi är redan klara..." Kändes rätt bra. Not. :P Hjälpte till med skrivbordet but that's it. Inte mycket till flytthjälp jag var. :P Vettefan hur de hann klart så snabbt, men jaja... ^^

Nej... disk kanske...? Eller se klart på CSI och sedan sova...? ;)


helena

haha, jag tycker snarare det låter som att dom inte BEHÖVDE någon flytthjälp?

Cecilia

Haha, jo det tyckte visserligen jag med, men när man ändå lovat att hjälpa till och så kommer man för sent liksom... :P

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: