No massage for me...

Hemma efter en grymt lång dag på jobbet. Timmarna gick iof förbi rätt fort, men ni anar inte hur jääävla ont i fötterna jag har... Borde kanske skaffa mig ett par gympadojjor med lite bättre sula om jag nu skall traska upp och ned för stegar timme efter timme... Hehe, då hade jag nog luktat bättre om fossingarna när jag kom hem också, istället för som nu när jag traskat runt i mina flera-år-gamla skor med hål lite varstans som luktar... eh, röv. :P Jag bad E om en fotmassage men han bara rynkade på näsan och sa att han gick med på det om jag hånglade med honom när han hade en snus i käften, ok not gonna happen, så får la klara mig utan massage.. :P

Har IPU-seminarium imorgon, och har la läst typ... hm, ingenting. Jag har skummat lite i en av texterna, men det var 17 sidor på jobbig akademisk engelska så var sådär sugen att ta tag i den. :P Har ju ändå vart på alla lektioner så något hum om skiten borde jag ju ha. Får la improvisera och tjöta på som vanligt, löser sig nog. ^^

Seminarium i Marknad&Avtal på onsdag också, inte läst något till det heller. IPU-projektet tar upp för mycket tid och ork... Läst ut ena boken som vi har till tentan på fredag dock, alltid något. Bara en bok och en massa föreläsningsanteckningar kvar då... ;P Men markerar jag bara bra i lagtexterna så är det nog lugnt där med... Hehe, hoppas jag.

Det märks hur ambitiös och duktig jag är va? ;)


Daniel

Det märks, du e så duktig såå!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: