Detta tycker vi inte om...

Hm... Erik drog visst hem Danne efter deras promenad eller vad de nu gjorde... Sådär uppskattat när lägenheten ser ut som den gör... Ok att jag hunnit plocka bort det värsta och iallafall diska men ändå. Ligger fortfarande skit överallt... för att inte tala om hur dammigt det är... Vi har haft den här diskussionen förut, man drar INTE hem folk när det ser ut så här. Punkt. Asså, folk bara skrattar och säger "men det gör inget" när man säger att det är stökigt hemma och att man inte vill ha dit folk, men jag menar, de har ingen aning om HUR stökigt det faktiskt är. Vår lägenhet kan i perioder få Auschwitz att verka trevligt liksom... Hehe, Sandra som ibland såg min gamla lägenhet och stadiet den befann sig i vet nog vad jag menar... :P
Nu sitter de i vardagsrummet och spelar... Erik är lycklig igen då han fått sig ett nytt Xbox 360 då det gamla gick sönder för ett tag sedan. Well, mer socialt än datorspel iallafall så jag klagar inte. ^^ Fick sno med mig min dator ut till köket dock så jag har någon musik och något att roa mig med medan de spelar... :P

Hm... badrummet kan jag ju fortfarande städa iof..? Och hallen...
*återgår till det roliga*


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: