Efter regn kommer... ännu mer jävla snö!?

Hittade denna när jag bläddrade runt bland alla bloggar. I kommentatorsfältet hos LD faktiskt (mycket smart kvinna det där faktiskt, mycket smarta kommentarer, även om hon kan vara en smula radikal för min smak ibland ;) )
Mycket skrämmande video tycker jag. Småtjejer som dansar sexigt.. Pushar brösten, vickar på rumpan, skrevar, you name it. De är duktiga och viga som satan, men vissa moment hade de la kunnat stryka ur koreografin...? Och snälla snälla, sätt för guds skull på dem lite kläder!? *moraltantwannabe*

 

Sedan, för att ytterliggare spä på de dåliga sakerna; så kanske jag inte kan åka hem till helgen ändå... :/ Pappa ringde just och sa att det var snökaos hemma, och mer är på väg. Visste visserligen att det skulle komma snö, men är ju skillnad på snöfall och totalkaos liksom. (Min text låter inte vidare smart när jag använder mig av ord som "liksom", "faktiskt" och "typ" hela tiden va...? Fan.) Som pappa sa: "Det är ju onödigt att riskera livet bara för att komma hem en helg". Erik sa också att han inte släpper iväg mig om det blir snöstorm, vilket väl iof är tacksamt. Så jag har någon att skylla på liksom. ;P (Fan!) Hade dock planerat att träffa Anna på lördag förmiddag för att springa lite ärenden (planerar tex att färga några slingor knallrosa... om jag bara vågar that is...) och lite annat kul. ;) (också om jag vågar that is...) Och på kvällen var det ju party/melodifestivalen som gällde... Och nu kanske jag får sitta här hemma istället... Vilket väl inte hade vart fy skam om inte Erik bestämt sig för att raida på lördagskvällen då jag ändå skulle vara i Uddevalla... xD

 

Well, vi får se imorgon. Skall kolla vädret här samt ringa hem och kolla. Kan jag så åker jag, men ser det riskabelt ut så är det ju bara dumt att bege sig hem. Då får det bli en helg till här uppe istället. ^^



Anna

=( om det råkar vara en blöt pöl någonstans på din blogg så e det bara mina krokodiltårar!

Simon

I det här vädret är det nog inte många som ger sig ut! Du är välkommen till Forsbergs lägenhet en annan gång istället!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: