Hhaa, kan det blir bättre nu?!

De har dessutom ett trainee program där man får testa på 4-5 avdelningar under 10 månader och sedan får man göra praktik i utlandet och då kan man tex åka till Japan! Landet jag bara så så så gärna vill besöka. De är ju grymt framstående och bra på teknik så hade ju vart fett najjs (varför fan har jag börjat använda ordet fett så ofta?! Inte vackert) att få studera dem i action så att säga. :D USA hade ju inte vart helt fel det heller iof... Definitivt värt att tänka på... Funderar på om man borde ta kontakt redan innan det är aktuellt att söka... För att få reda på vad de vill ha hos en sökande osv. Jag kanske skulle läsa nån extrakurs som de rekommenderar...?

Erik säger nu att man nog måste vara väldigt säker på att räkna för att kunna vare sig få jobb eller traineeplats... och där sprack min lilla drömbaubbla... Jag är INTE säker på räkning... Inte någonstans. Men kanks eom jag ler vackert och fladdrar med ögonfransarna...? Kanske kanske kanske...? Eller så får jag plugga mer helt enkelt...

Well, ingenting är omöjligt som den käre Gunde sa... ;)


helena

Låter perfekt, så SÖK SÖK SÖK! =) Jag ska själv söka lite traineeprogram nu som är till hösten (finns dock inte så mkt som passar min utbildning), känns helt perfekt om man skulle få något å gött att veta att man e garanterad jobb oxå...

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: