Jävla piss...!

Ok, det här var ju jävla roligt. Jag sitter helt ensam här i skolan. Inte en jävel från min klass är här. Ringde My och undrade var fan alla var och tydligen hade lärarn igår sagt att vi börjar 9 idag... Troligen för att han ville se på hockeyn. Men han hade bara sagt det till de sista som var kvar, vilket väl var en 5 pers kanske, så resterande måste ha fått reda på det på nåt annat vänster. Möjligen när han ändå stod inne i svetsen med halva klassen. Vilket inte inkluderade mig, men det kanske ni förstod. Det står heller ingen kommentar på kurshemsidan och schemat är inte ändrat. Man ändrar inga tider utan att se till att detta når HELA jävla klassen. I'm pissed. Hade kunnat sova en timme längre. Fatta, en TIMME längre. Istället för att tokstressa till skolan i tron att jag är sen. Tji fick jag. Big time. Hade fan kunnat käka frukost också. Istället sitter jag nu här och håller på att svälta ihjäl. Ska ta en sväng förbi cafeterian om en stund, men vi börjar ju inte förrän om 20 så är ingen panik. Det vill säga, jag HOPPAS att vi börjar om 20. Gör vi inte det så stryper jag lärarn. Seriöst.



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: