Lite mer Jorn åt folket...

Tänkte ni behövde lite bra musik så här... på morran tänkte jag skriva men... förmiddagen kanske passar bättre med tanke på att klockan närmar sig ett... :P

Jorn med I walk alone

Lite dålig kvalitet jag vet, men nu snackar vi youtube, hur bra brukar det vara liksom? Sök på Spotify om ni gillar't men gissar att så inte är fallet... ;) Men skam den som ger sig... :P Någon gång skall jag omvända er. ;)

 

Är snart stan och Systemet som gäller. Ska även (äntligen!) säga upp mitt Sats-kort, fanemig på tiden.

Så, puss på er for now



Anna

Brukar inte jorn finnas i salt???

Karin

Vart ska du träna nu då? ;P

Cecilia

@ Anna: Hehe, jag gissar att du tänker på jod..? ;P



@ Karin: Ser ut att bli KauIF för min del. Mycket närmare (ligger vid skolan) och dessutom billigare. Plus att Helena tränar där så då har jag någon att träna med. :P

Karin

Ah oki, va gött då! :) Lite mer motiverande och svårt att komma med dåliga ursäkter när de ligger nära. ;P

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: