Liten notering:

Kvinnliga bodybuilders är inte speciellt vackra... Jag gillar visserligen inte manliga bodybuilders heller, men kvinnliga är definitivt inte snygga... Ser ut som att man klippt in deras huvuden på riktigt fula manskroppar. Me don't like.


blondinbodahl

guess du tittade på outsiders. kollade oxå på d.. å kan inte heller påstå att de e speciellt heta. däremot kan jag beundra dem över deras sjukt starka karaktärer (säger man så?-stark karaktär) äh, du fattar!

helena

Haj=D

Idag har jag kvällskurs efter jobbet och imorn efter jobbet blir det utgång, men kanske promenad på fredag (helt ledig) eller till helgen? :)Hur har du det då? E både promenad- och pratsugen så blir najjs ^^



Och om du vill hänga med ut imorn är det bara att hojta till, det är hemma hos Moa på Basungatan och vi blir några stycken och sen blir det Tempel :)



När det gäller träningskort köpte jag det i förra veckan, men har bara hunnit med två pass än så länge, lite svårt att hinna med ibland känner jag ;) Men mer ska det bli!



Puss o kram!

helena

antar att du kollade på outsiders förresten. so did I. Och jag håller med, fyy vad Onajjs o_O

Nathalie

Schyst blogg



Sugen på lite nya leksaker?

Just nu får alla mina läsare 10% i rabatt & en extra present.

Rabattkod finns på bloggen.

Bra va?

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: