New love in town...

En underbar låt så här på kvällen.

Europe - New love in town

 

Sitter och segar och väntar på att Erik ska ringa... Han är iväg och festar ikväll och jag lovade att hämta honom eftersom han hämtat mig de senaste gångerna jag vart ute och partat, men just nu kan jag ju säga att jag ångrar detta lite... ;) Är megatrött. Har dock - egentligen - ingen skola imorn så är ingen panik så sett. Hade dock ändå tänkt dra mig till skolan och verkstan för att börja på min ljusstake som är ett projekt vi skall göra. Lika bra att börja medan lärarna faktiskt är där, sedan blir det på eget ansvar. Plus att jag fortfarande inte är helt hajj på hur man bockar, och svetsar och håller på. :P Troligen skulle inte Erik ut så kan ju hoppas att han inte skall hämtas vid tre iallafall... *hoppas hoppas*



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: